miercuri, 9 mai 2012

Cele mai tari stiri

Cele mai tari stiri


Cireasa de pe tort / Episod 32 (Sezon 8) de paste Vedete

Posted: 09 May 2012 08:06 AM PDT

Cireasa de pe tort
Vedeti ce gateste Horia Marlanu la Cireasa de pe tort  pentru ziua de paste o sa faca pasca....o sa faca ceva delicios
Aflaţi mai multe »

Mireasa Pentru Fiul Meu din 9 mai 2012 video

Posted: 09 May 2012 07:11 AM PDT

Urmariti emisiunea Mireasa Pentru Fiul Meu vedeteti ce a deranjat-o pe Monica vedeti ce ia spus Andradei
Mireasa Pentru Fiul Meu
Emisiuni Tv
Aflaţi mai multe »

Adevarul despre marketingul afiliat

Posted: 08 May 2012 06:24 PM PDT

Ce este marketingul afiliat ?
Vanzarea de produse pentru anumite magazine online care va ofera un anumit procent din vanzare se numeste marketingul afiliat
Nu conteaza ca pui banner la tine pe blog, site..... Sau pur si simplu faci recomandari la prieteni, vecini.......

Aflaţi mai multe »

Niciun comentariu: